piątek, 12 czerwca 2015

BRAK POMYSŁÓW... JAK SIĘ ZAINSPIROWAĆ??

SIEMA SIEMA ELO ELO :D

                                                Trochę mnie tu nie było ( mam nadzieję, że tęskniliście :D )
Długi czas zastanawiałem się o czym by wam napisać :D. Nie miałem żadnego pomysłu więc postanowiłem zaczerpnąć pomocy od czytelników.Na dzisiaj przygotowałem wam taki pomocny wpis na temat inspiracji.Pomysłodawcą tego wpisu był mój kuzyn ( Dziękóweczka za pomoc kuzyn ! :D )Wiem, że każdy ma jakieś swoje inspiracje które pomagają mu coś wrzucić kiedy nie mają własnych pomysłów.Ja chciałem wam tutaj podać kilka swoich inspiracji ( fakt faktem są to tylko dwie z metod moich inspiracji ale lepsze to niż nic :D).

                                               (Takie tam dwie moje prace :D )
                                             
Pewnie każdy z was nie raz miał "chcice" :D żeby coś nabazgrać na kartce ale gdy już zasiadał przed kartką to krzywdził kartkę bezsensownymi bazgrołami próbując coś wrzucić :D ( ja tak mam dosyć często :D ).
To jest najgorsze co może być jak próbujemy coś stworzyć wy******ego wychodzą nam hieroglify bez ładu i składu ( chyba nikt z was nie lubi marnować kartek :D). W takich sytuacjach próbujemy znaleźć coś co by nas zainspirowało lecz nie zawsze wiemy gdzie szukać.
                                               ( Taka tam amatorska pracka mojego wykonania :D)

Jedną z najpopularniejszych metod inspiracji jest po prostu internet :D tak tak stary dobry wujek google zawsze służy pomocą :D ( ja osobiście dosyć często używam internetu żeby znaleźć jakieś natchnienie ).
Nie zawsze mam własny pomysł na jakiś dobry projekcik więc trzeba jakoś się zainspirować :D bo ch*j mnie strzela jak marnuje kartki xD. Dlatego gdy już naprawdę nie mam pomysłu zgłaszam się o pomoc do wujcia google :D. Internet jest nieograniczonym źródłem rożnych pomysłów. Polecam te źródło dla tych co dopiero zaczynają swoją przygodę z graffiti (można podłapać wiele ciekawych wzorów liter i dzięki temu wypracować swój własny styl)
                                       ( Kolejna moja praca :D trochę wam tu zrobię spam swoimi pracami :D )

Dla tych dla których internet nie jest odpowiednik źródłem natchnienia mam kolejny sposób żeby się zainspirować. Na pewno u każdego z was w mieście są miejsca w których aż się roi od wrzutów, tagów itd( u mnie w  mieście takich miejsc nie brakuje :D). Dlatego ludziska jeżeli u was w miastach są takie miejsca to idźcie tam jeżeli tylko brak wam pomysłów. W takich miejscach nie trudno o natchnienie. Bierzcie ze sobą słuchawki, włączcie dobrą muzykę i pójdźcie inspirujcie się ( nie dość, że znajdziecie pomysły na jakiś dobry wrzut to jeszcze zrobicie coś dla swojego zdrowia i zaczerpniecie świeżego powietrza zamiast gnić przed monitorami komputerów :D).


                                           ( może to już się nudne robi ale to kolejne z moich prac :D )
                                           

Kurde dawno nie miałem takiego problemu z napisaniem wpisu ( ciężko ciężko :D). Tak myślę co bym mogło być dla was pomocą w tworzeniu :D. Każdy z nas się czymś inspiruje, każdy z was ma swoje własne metody i się ich trzyma. Dlatego dobrze by było gdybyście przyłączyli się do tworzenia tego bloga i podsyłali swoje propozycje różnych metod do natchnienia itp :D ale też podsyłajcie pomysły na kolejne tematy wpisu( każdy z podesłanych pomysłów wezmę pod uwagę i będę je wykorzystywał :) ). Dobra kończę pisanie i lecę się czymś zająć :D ELOOOOOO :D
Tak jak obiecałem kuzyn wrzucam jeden z Twoich kawałków :D

Zamieszczam wam tutaj jeden z kawałków mojego człowieka WIRUSA WGB (pomysłodawca wpisu)
Stestujcie kawałek ma chłopak talent :)
G2B - NIE PYTAJ JAK TO SIĘ ROBI GOŚC. KEZU

P.S. Wiem, że to was mało obchodzi ale dzisiaj jest pierwsza rocznica związku z moją najcudowniejszą kobietą na świecie :) KOCHAM CIĘ SKARBIE DZIĘKUJE CI, ŻE JESTEŚ I TYLE ZE MNĄ WYTRZYMUJESZ ;********* <3333333.

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe prace, jednak brakuje mi w nich dekoracji z podkładem. Ale poza tym super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wskoczyłem na tego bloga całkiem niezamierzenie, ale okazało się, że można prowadzić go w sposób zachecający do czytania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń