sobota, 14 stycznia 2017

WITAM PONOWNIE :D

Siemaaa ponownie czytelnicy ;p


                           Trochę czasu minęło od ostatniego wpisu i duuuużo rzeczy też się zmieniło przez ten czas, powstało dużo moich nowych bazgrołów ale najważniejszym wydarzeniem jest to, że 7 miesięcy temu zostałem szczęśliwym ojcem małego Fabianka :). Ten wpis będzie odbiegał od tematyki ( brak pomysłów na wpis w tematyce bloga xd). Już ponad 1,5 roku tu nie zaglądałem (no wiecie praca, dom, rodzina i tak na okrągło :D). Postanowiłem, że znowu zacznę tutaj działać i zadbać o to, żebyście mieli dużo ciekawych wpisów do czytania :D. Tak na marginesie do tej pory już ponad 5tys osób weszło na tego nudnego bloga, szczerze jestem zdziwiony  i mile zaskoczony, że tylu was tu zagląda bo jak zakładałem tego bloga to byłem pewny, że  zajrzy tutaj kilka osób na krzyż i tyle będzie z tego bloga.  Po statystykach, które śledzę co jakiś czas wychodzi na to, że jednak nie zanudzam aż tak bardzo jak mogło mi się wydawać :D. Jednak fakt, że coraz więcej osób tu zagląda nie przełożył się niestety na ilość pomysłów na wpisy :(, dlatego też musiałem zasięgnąć pomocy na jednej z grup na Facebooku ( link podam na samym końcu tej litanii :D ).
                 Po takim długim czasie wydaję mi się, że jakiś progress zaliczyłem jeżeli chodzi o  twórczość (jeżeli mogę tak nazwać moje bazgroły :D). Fakt faktem od kiedy przyszedł na świat mój synek Fabian ( tak ma na imię) miałem bardzo mało czasu żeby cokolwiek zrobić w domu a co dopiero żeby siąść i spokojnie coś stworzyć ( bycie rodzicem to czasochłonne zajęcie :D), mimo to jestem najszczęśliwszym człowiekiem na świecie. Długo myślałem nad tym czy wgl reaktywować tego bloga bo nie miałem i nie ma pomysłów na kolejne wpisy a nie chcę was tutaj zanudzać jakimiś pierdołami bo nikt nie lubi przecież czytać nudnych blogów, ale jak zobaczyłem dzisiaj ilu was tu zagląda to dostałem zastrzyk energii i chęci do dalszego pisania i pokazywania jaką zajebistą sztuka jest graffiti :). Powoli kończę pisać ten wpis i tak jak już kiedyś pisałem jeżeli ktoś z was czytelnicy ma jakieś pomysły na kolejne wpisy, bądź ma jakieś informację których brakuję w którymś ze starszych wpisów to nie bać się dawać propozycje :D ja nie gryze :D. Niżej wrzucam kilka ze swoich prac które udało mi się stworzyć w wolnych chwilach :D  tak jak obiecałem podaje wam link do grupy do której sam należę i której członków poprosiłem o pomoc w reaktywacji bloga :).
https://www.facebook.com/groups/1117491588342764/ ( zapraszam wszystkich którzy zaczynają lub chcą zacząć swoją przygodę z graffiti a nie wiedzą jak się za to zabrać. Na tej grupie mogą śmiało wrzucać swoje pierwsze prace a na pewno nie zostaną wyśmiani )


                                        ( mój największy skarb Fabian )


                            ( oto dwa z moich bazgrołów które udało mi się stworzyć :D)

7 komentarzy:

  1. Siema, mam pytanie,a mianowicie czym dokladnie wykonałeś te dwa arcydziela?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Arcydzielami bym tego nie nazwał a zrobiłem je najtańszymi markerami które posiadałem a mianowicie DOPE CANS KIDS ;) xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Siema, jest możliwość skontaktowania się z Tobą poza "fejsbukiem", gdyż takowego nie posiadam? Tak po prostu chciałabym popisać, interesuję się sztuką graffiti (często myloną z wandalizmem), ale dopiero zaczynam. Zazwyczaj tworzę na kartkach, ale na garażu też się coś tam zmalowało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz to napisz maila na adres erdwa1992@gmail.com ;) w wolnych chwilach będę starał się odpisywać :)

      Usuń
  4. Być może kolejnym krokiem powinny być projekty nie związane z tekstem, tylko ilustracjami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No można będzie pomyśleć nad czymś takim a jak Ty byś widział to ? :)

      Usuń
  5. gratulacje ! zdrowia dla malego i was wsszystkich. pozdro i z fartem yo

    OdpowiedzUsuń