czwartek, 14 maja 2015

NAJPIERW COŚ O SOBIE

Elo czytelnicy :)
Zanim przejdziemy do głównego tematu tego bloga chciałbym wam powiedzieć coś o sobie, kim jestem, skąd jestem, skąd się wzięła moja zajawka na graffiti i najważniejsze skąd się wziął pomysł na rozpoczęcia prowadzenia tego bloga. Dobra więc kilka słów o sobie, więc tak nazywam się Marcin mam 23 lata, urodziłem się i wychowałem w Dzierżoniowie ( małe miasto na Dolnym Śląsku)  gdy skończyłem 20 lat wyprowadziłem się 20 km dalej do nieco większego miasta i  nim aktualnie mieszkam. Moja przygoda z graffiti trwa tak jak już w poście niżej pisałem 10 lat, dokładnie zaczęła się gdy miałem 13 lat. Od zawsze lubiłem rysować głównie to postacie z Dragon Balla ( uwielbiam te anime do dziś :D jak każdy kto urodził się w moich czasach ). Z graffiti to miałem tyle wspólnego co nic, mijałem codziennie przemierzając miasto dziesiątki wrzutów, nigdy nie zastanawiałem się czy autor owych wrzutów chciał coś przekazać nimi ale od zawsze mi się podobały. Wtedy nawet przez myśl mi nie przeszło żeby przestać rysować postacie a zająć się graffiti. Gdyby ktoś mi powiedział, że zacznę  to robić i , że po 10 latach będę robił to na takim poziomie ( nie żebym uważał się za jakiegoś super zaje*****go writera bo moje prace są amatorskie) to nigdy bym nie uwierzył. Dobra ja tu pisze i pisze a dalej nie wiecie jak to wszystko się zaczęło :D. To był zwykły nudny dzień w szkole, jak zawsze mało zainteresowany tym co nauczycielka próbuje wtłuc mi do głowy byłem zajęty "bazgraniem" kolejnych postaci gdzieś na końcu zeszytu (jak każdy pilny uczeń :D). W szkole miałem najlepszego przyjaciela z którym się wychowałem na jednym podwórku i z którym razem siedząc w ławce tworzyłem coś długopisem :D tylko z tą różnicą, że ja rysowałem postacie a on graffiti. Spoglądałem kątem oka do jego zeszytu żeby zobaczyć co robi i zacząłem raz po raz przerysowywać jego graffiti. Z czasem zacząłem sam wymyślać własne zakręcone  litery. Katowałem kartki bezlitośnie tworząc coraz to dziwniejsze litery i coraz to bardziej poj****e dodatki. W każdej wolnej chwili coś tworzyłem bo chciałem tworzyć tak kosmiczne  graffiti jak autorzy wrzutów na murach, aż nie wiem kiedy a to juz 10 lat strzeliło od kiedy to robię :D. Przez te 10 lat dużo czytałem o graffiti, skąd się wzięło itd. ale nigdy nie myślałem żeby zakładać bloga o takiej tematyce bo to co robiłem i robię do tej pory było dla mnie a nie żeby gdzieś o tym pisać ( tak wiem egoistyczne podejście :D) i myślałem tak do niedawna. Ten blog powstał głównie dzięki mojej najcudowniejszej kobiecie :) ( Kocham Cie Skarbie ;****) która wbiła mi do głowy, że graffiti które robię są naprawdę dobre i, że skoro tak lubię to i mam wiedzę na temat tej sztuki ( dla mnie to coś więcej niż graffiti dla mnie to sztuka) to żebym zaczął opisywać to zakładając bloga. Na początku nie byłem przekonany walczyłem z myślami ale w końcu doszedłem do wniosku, że co mi szkodzi poprowadzić takiego bloga?. Zawsze jest możliwość usunięcia jeżeli nie znajdą się zainteresowani żeby go czytać. No i to by było na tyle :D. Teraz już wiecie jak to wszystko się zaczęło :).


        (A to jeden z moich codziennych bazgrołów :D Nie jest to profesjonalna robota ale moja własna amatorszczyzna :D.)




P.S Chciałem podziękować mojej kobiecie za to, że namówiła mnie na prowadzenie tego bloga, za to, że uwierzyła we mnie i po prostu za to, że jest.
KOCHAM CIĘ I JESZCZE RAZ DZIĘKUJE ! ;***** <333.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz