środa, 13 maja 2015

O CZYM JEST TEN BLOG?

Elo!
Na wstępie chciałbym wam nakreślić mniej więcej o czym jest ten blog.
Więc blog jak sama nazwa wskazuje będzie w głównej mierze o graffiti ale nie tylko.
Będę chciał wam opowiedzieć skąd się wzięło graffiti, opisać skąd się wzięło w Polsce, gdzie i kiedy powstało i kto jako pierwszy wrzucił pierwsze kreski na murach.
Ja sam zajmuje się graffiti od jakiś dziesięciu lat, nie są to profesjonalnie wykonane wrzuty, są to moje amatorskie "bazgroły" :D. Mimo, że zajmuje się tym tyle lat nie miałem okazji jeszcze nigdzie niczego swojego wrzucić. Na tym blogu nie będę wrzucał wam tylko i wyłącznie swoich prac ale też prace z różnych zakątków całego świata. Pod zdjęciami będę wam opisywał krótką historie danego graffiti i ekipy która je zrobiła. Pisząc tego bloga będę starał się przybliżyć wam temat graffiti, bo dla wielu osób słowo "GRAFFITI" kojarzy się z bezsensownymi "bazgrołami" na ścianach , a ja wam pokaże, że wcale tak nie jest :). To by było na tyle jeżeli chodzi o temat bloga :) 

                                                                                        MIŁEGO CZYTANIA ! ;)
                                                                                               
( Jedno z moich dzieł, powstała w ramach zwykłego zajęcia się czymś a jest jedną z  prac która mi sie w ch*j podoba. :) ) 

1 komentarz:

  1. Siema. Spoko napisany blog tylko jedno pytanie (ciekawosc nie hejt odrazu zaznaczam) - wrzucales cos na jarda lub scianke??? Wiedza przekazana teoretyczna przekazana w fajny sposob, tyle ze o prraktyce kuleje troche. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń